Välkommen!

Här på härliga NHLsnacks så ska jag försöka bjuda på lite tankar om den finaste hockeyligan vi vet om, NHL.

Jag studerar på distans, så jag har all tid i världen att sitta uppe och uggla på nätterna och kolla på hockey. Här i bloggen tänker jag bjuda på egna tankar om matcher, spelare, mål och allting som intresserar mig när det kommer till NHL.

Försöker att se så många matcher som möjligt, antingen live mitt i natten eller i efterhand på GameCenter. Det lag som jag gärna följer lite extra är New York Rangers. Som gammal målvakt så kan jag inte göra annat än att älska Lunkan. Jag imponeras även av Hagelins speed, Nashs styrka och Zuccarellos storhet i sin litenhet. Jag har även en stark tro på att Hayes kommer att växa ut till en storstjärna i NHL.

Haka på, kommentera, diskutera och sprid bloggen vidare!

Kommentarer:

1 Blogg.se:

skriven

Lycka till med din nya blogg!

Kommentera här: